Spelregels & puntentelling voor de Wk-poule

             
  Wat moet je invullen:            
  Alle uitslagen Voorspellingen. (de witte vakjes, in het tabblad voorspelling)      
  Vul bij elke wedstrijd de uitslag in, en de rest gaat vanzelf. Het gaat hier om de reguliere speeltijd.  
  In de konockoutronde is dus ook een gelijk spel mogelijk. In dat geval een * plaatsen achter het team  
  dat doorgaat na verlenging dan wel penalty's.          
  Je kunt in de knockoutronde altijd punten halen voor de uitslagen en de Toto. Je hoeft hier dus niet de  
  juiste teams te hebben ingevuld. Het gaat bijvoorbeeld om de uitslag A1-B2, ongeacht welk team er speelt.  
  Je haalt natuurlijk wel meer punten als de teams goed zijn voorspeld. Zie de puntentelling hier onder.
  INLEG: 2 euro          
  Deelnemers: De WK-pool is opgezet voor de RDAMN, RDAMZ, REGION en REGIOZ van DCMR. Iedere   
    medewerker van dat bureau mag 1 introducee mee laten doen.    
    De uiterlijke inschrijf datum is 11 juni 2010 (uiterlijk 15:00 uur).    
  Prijs verdeling: de winnaar 40% van de inleg (minus 2 euro)    
    de nummer 2 25% van de inleg      
    de nummer 3 20% van de inleg      
    de nummer 4 10% van de inleg      
    de nummer 5 5% van de inleg      
    Laatste Als troost je eigen inleg!    
  gelijke stand: Bij gelijke stand wint degene met de meeste goede finalisten stel dat dat ook gelijk is dan   
    de meeste halve finalisten etc…      
               
  Puntentelling:            
               
  Poulewedstrijden:     Finale      
  Toto: 3 Punten (Max. 144)   Toto 3 Punten (Max. 3)    
  Doelpunten: 1 Punt (Max. 96)   Doelpunten 1 Punt (Max. 2)    
  uitslag goed: 3 Punten (Max. 144)    Uitslag goed: 3 Punten (Max. 3)    
  Totaal: 384   Juiste Team 20 Punten (Max.40)    
        Juiste team, maar      
  Achtste finale     om de 3de plaats 12 Punten (Max.24)    
  Toto 3 Punten (Max. 24)   Totaal: 48    
  Doelpunten 1 Punt (Max. 16)          
  Uitslag goed: 3 Punten (Max. 24)   Om de 3de plaats      
  Juiste Team 3 Punten (Max.48)   Toto 3 Punten (Max. 3)    
  Juiste team, maar     Doelpunten 1 Punt (Max. 2)    
  op de verkeerde plek 2 Punten (Max.32)   Uitslag goed: 3 Punten (Max. 3)    
  Totaal: 112   Juiste Team 15 Punten (Max.30)    
        Juiste team, maar      
  Kwart finale   het team staat in finale 10 Punten (Max.20)    
  Toto 3 Punten (Max. 12)   Totaal: 38    
  Doelpunten 1 Punt (8 Max. )      
  Uitslag goed: 3 Punten (Max. 12)   Erepodium      
  Juiste Team 6 Punten (Max.48)   Winnaar 50 Punten (Max. 50)    
  Juiste team, maar     Nummer 2 30 Punten (Max. 30)    
  op de verkeerde plek 4 Punten (Max.32)   Nummer 3 20 Punten (Max. 20)    
  Totaal: 80   Nummer 4 20 Punten (Max. 20)    
      Totaal: 120    
  Halve finale          
  Toto 3 Punten (Max. 6)   Maximaal te behalen punten:      
  Doelpunten 1 Punt (Max. 4)     850    
  Uitslag goed: 3 Punten (Max. 6)          
  Juiste Team 13 Punten (Max.52)      
  Juiste team, maar            
  op de verkeerde plek 8 Punten (Max.32)          
  Totaal: 68          
               

 

CheckStat